Pomoc

How can we help

Jak możemy Ci pomóc?

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.

Popular Questions

 

Najczęściej zadawane pytania

Aby złożyć zamówienie w Cudne-M.pl rejestracja jest potrzebna. Zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.
Rejestracja w Cudne-M.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości: - dostęp do złożonych zamówień – mają Państwo możliwość sprawdzenia w zakładce „Moje zamówienia” aktualnego statusu złożonego zamówienia, a także dostęp do historii poprzednich zamówień; - łatwiejsze zakupy kolejnym razem – dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu; - uczestnictwo w naszym programie lojalnościowym
Nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie. W przypadku jakichkolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, chętnie pomożemy Państwu w przejściu przez proces złożenia zamówienia online. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W razie niemożności dodzwonienia się, prosimy o wiadomość mailową.
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce „Moje zamówienia”. Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e mail: sklep@cudne-m.pl.
Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku numer trzy „Dane dostawy” należy wpisać nowy adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.
Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu . Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą, która daje gwarancję, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki. Jeżeli dostarczana przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia ( jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) można odmówić jej odbioru, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również dokonać odbioru takiej paczki i w obecności pracownika sprawdzić czy znajdujące się wewnątrz produkty nie uległy uszkodzeniu . Jeżeli okaże się że towary są zniszczone, proszę poprosić pracownika przewoźnika o sporządzenie protokołu uszkodzenia.
Na tę chwilę Cudne-M.pl oferuje wysyłkę tylko na terenie Polski.
Ze względu na bardzo bogaty asortyment nie jesteśmy w stanie mieć wszystkich towarów dostępnych w naszych magazynach. W większości marek termin ten wynosi od 2-5 dni roboczych. W przypadku kilku producentów termin ten może wynosić od 5-10 dni. W przypadku zakupu produktu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. To tego terminu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki w zależności od rodzaju wybranego przewoźnika.
Cudne-M.pl oferuje Państwu następujące formy płatności: - szybkie płatności elekroniczne przelewy24 w trakcie składania zamówienia - płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem serwisu przelewy24 - Płatności PayPal - płatność przelewem bankowym na konto
Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 884-891-456 lub drogą mailową sklep@cudne-m.pl gdzie uzyskacie Państwo nr przesyłki aby można było sprawdzić w oddziale Poczty lub w firmy kurierskiej. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

Services

Nie ma tu Twojego pytania?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, rozwiążemy Twoje wątpliwości.
Napisz do nas
Napisz do nas kiedy chcesz! Dostaniesz odpowiedź tego samego dnia.
Zadzwoń
Masz pytania odnośnie produktów? Dzwoń! Działamy w godzinach 8 - 16.

0

Twój koszyk

X